10 sep. 2013

10 september 2013

Så, jag pallar fan inte göra nån sån där stel ''Dagens'' lista idag som jag alltid brukar så jag bjuder istället på några gifs och typ 1 lr 2 bilder från idag och igår kväll. Jag kommer bli lite mindre aktiv på bloggen nu ett tag frammåt eftersom min surf nu är slut, jag är pank och skolan tar upp tid. Men det kan hända att jag sätter mig med min ipad jag får från skolan och lägger upp nått inlägg om det är möjligt. Om inte så blir det bara kvällsbloggar från mig nu framöver.. förutom på helgen såklärt då kan det komma lite hipp som happ. 

jag har varit och är fortfarande förkyld nu sen över en vecka tillbaka, inte nog med det den är kombinerad med världens mest irriterande hosta som fått min mage att hata mig och säga att den har ont nu också.. Förutom det så är det på topp med mig, saknar min lilla Linn en aning men henne får jag nog tracka i helgen om jag är frisk, hihi. nu ska jag gosa ner mig i min nya soffa och njuta av en stor kopp kamomill te!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar